You been lonely you don't even know me!

Jag är sjukt trött något som är ovanligt vid den här tiden för att bra mig. Ja brukar gå och lägga mig vid 3 på morgonen när jag inte har skola nästa dag! Jag har studiedag i morgon så jag behöver inte oroa mig för skolan! 
Jag tog parkerings vakt i dag och helt ärligt det var kanske inte det roligaste men den en och en halv timmen som jag stog bara flög förbi. Jag behövde bara peka vart dom skulle ställa sig. 
Sen idag har jag inte gjort så mycket mer gick lite på marken med mamma och så men inte mycket mer. Eller jo jag twittrade till overload över 200 gånger om att få ett dm men fick inget... Men det är okej då jag fick två i går :) 
Dom är verkligen helt underbara då dom har så mycket kontakt med deras fans :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0