x Faktor!

Satt nyss och titta igenom lite olika videos från när One Direction var med i x Faktor och nu sitter jag och ler som en jävla idiot. Jag är så jädra stolt över dom 5 killarna asså.
Jag har vart med dom så länge på deras resa. Det är ofatbart hur stora dom har blivit. Sättet dom förändrats har förändrats så mycket men ändå är dom samma pojkar som jag älskar. Jag kommer inte ens i håg vad jag gjorde innan jag börja gilla One Direction. Men jag vet att om jag fick chansen att leva om dom här åren jag gillat dom skulle jag inte velat att dom skulle bli annorlunda för jag har träffat så mycket underbara personer tack vare One Direction och jag har fått så mycket med mig från dom. Folk fattar inte hur dom kan betyda så mycket för mig. Men det är för att dom har gjort så mycket för mig genom att bara. Tack vare deras musik så vågar jag vara mig själv. Och tack vare deras videos från x faktor tills i dag har alltid fått mig att le. Dom betyder mycket för mig för inerst inne vet jag att dom har räddat mitt liv på ett eller annat vis.
 
-Erika
 
Loves

Kommentarer
Postat av: Moa

Vilka ä dina favo-killar i 1D och 5SoS?

Svar: i One Direction är det Niall och I 5 Seconds of summer är det Ashton eller Michael
Erika Anestedt

2013-09-24 @ 19:21:02
URL: http://moaandlisa.blogg.se
Postat av: Moa

Jag gillar också Niall!:) fast i 5 Seconds of Summer gillar jag nog bäst Calum eller Luke:)

2013-09-24 @ 21:14:51
URL: http://moaandlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0