Would he say is in L-O-V-E?

Sitter på mitt rum med One Direction på hög volym min pappa vill nog att jag ska sänka men kommer inte att hända. Både han och jag vet det!  Jag ska snacka med Andreas om när vi ska dra till Kopparbergs marken. Vi måste hämta Chloé sen ska vi träffa Yvette där. Jag tror att Jessica skulle dra och gå med Andreas i stället för att gå med mig, Chloé och Yvette. Andreas ville ine gå med oss och det är ju liksom förstårligt att han inte vill gå med sin syster. Jessica vill ju träffa Yvette men jag tror dom skulle träffas sen går hon med Andreas. Hon vill inte lämna Andreas. Jessica är Andreas flickvän.
Nu ska jag göra mig i årdning så Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0