Wherever you are!

Just gjort klart mitt so prov och det gick nog bättre än jag trodde det skulle gå. Det var ganska jobbigt men jg lyckades skriva 3 och en halv sida endå. Inte för att jag kommer i håg något av va jag skrev men det kändes så självklart när jag skrev det. 
Jag bråkade med mamma i dag igen. Inte någon stor förvåning där Asså. Jg tror man borde vänja sig vi det liksom. Det känns som om hon alltid vill att jag ska göra bättre än jag redan gör. Som om jag inte gör något bra nog för henne. Men ärlig jag försöker göra så bra jag kan men det känns som om det inte är bra nog. 
Jg brukar alltid när jag kommer hem bara sätta mig med hörlurar och skiva. Folk brukar undra varför jag skriver men svaret är alltid lika enkelt på den frågan. Allt är mycket lättare när man skriver det är som om man lever i en annan värld som om det finns inget som kan stoppa din fantasi från att flöda. 
Musik är en av dom få sakerna jag inte kan leva mitt liv utan det är alltid något som jag behöver. I stället för droger och alkohol så lyssnar jag på Musik det känns som ett bättre alternativ. 


For a while we pretended
That we never had to end it
But we knew we had to say goodbye
You were crying at the airport
When they finally closed the plane door
I could barley hold it all inside
Torn in two
And I know I shouldn’t tell you
But I just can’t stop thinking of you
Wherever you are
You
Wherever you are
Every night I almost call you
Just to say it always will be you
Wherever you areI can fly a thousand oceans
But theres nothing that compares to
What we had and so I’ll walk alone
I wish I didn’t have to be gone
Maybe you’ve already moved on
But the truth is I don’t want to know
Torn in two
And I know I should’nt tell you
But I just can’t stop thinking of you
Wherever you are
You
Wherever you are
Every night I almost call you
Just to say it always will be you
Wherever you are
You can say we’ll be together someday
Nohting lasts forever
Nothing stays the same
So why can’t I stop feeling this way
Torn in two
And I know I shouldn’t tell you
But I just can’t stop thinking of you
Wherever you are
You
Wherever you are
Every night I almost call you
Just to say it always will be you
Wherever you are



Kommentarer
Postat av: Moa

5 seconds of summer❤

2013-09-24 @ 10:30:53
URL: http://moaandlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0