We all need something! This can't be over now!

Sitter på Bussen på väg hen från skolan. Helt lugn dag faktiskt riktigt okej! Jag hade matte första lektionen vilket var ganska tråkigt men sen hade jag musik. Musik är ett av mina favorit ämnen så det är kul. Efter musiken hade jag tyska och om ni inte redan visste det så är det ett av dom ämnena jag inte gillar så mycket...
På lunchen gick jag ner på byn för att jag tyckte inte om skolmaten! Jag åt en macka som var helt okej. Sen det som var kvar av rasten satt jag och Yvette i aulan och spelade piano ch sjöng. Vi sjöng up all night och little things. Sen var vi tvungna att rusa till lektionen. Bokstavligen... Jag han i alla fall till svenskan vilket var bra då svenska är ett annat av mina favorit ämnen. Särskillt nu när vi skriver en bok och som ni kanske redan vet så gillar jag att skriva ganska mycket. 
Jag skriver om en tjej som är frivilligt stum som träffar den här punk pop stjärnan.  Jag har haft idéen  ganska länge men aldrig vetat när jag ska använda den så när jag fick reda på vad vi skulle göra viste jag direkt! 
Nu ska jag låta mina öron fyllas av det underbara ljudet från one directions Diana medans jag åker bussen hem där jag ska fortsätta skriva på min fanfiction :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0