Tyska läxa.....

Sitter och över på tyskan och helt ärligt tror jag att jag kommer komma i håg dom där jävla orden resten av mitt liv. Jag vet att det är meningen med tyskan men kom igen jag kan 19 ord men kan fortfarande inte säga en samanhängande mening mer än jag heter och sånt skit. Det enda man behöver kunna igentligen är frågan om dom kan engelska eller om dom kan svenska så att man kan snacka med dom. Annars får man väl hitta någon annat sätt att snacka med dom på. Det finns ju något som heter mobil nu för tiden.
Plus hur stor använding kommer jag ha i livet av några ord som om jag sätter fel endelse på blir helt fuck up. Tyska är riktigt jävla komplicerat. Men jag har ett betyg i det och det är väl bra.
 
Nu ska jag sluta klaga..... Ta ett djupt andetag och klicka på länken nedan och lyssna på dom underbara Overload♥
 
http://www.youtube.com/watch?v=AfG_GBxoSi4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0