I wish I was tall, I wish I was fast!

Nu kan jag helt ärligt säga att jag är stolt över mig själv då jag har lyckats skriva ap mycket på mina fanfictions! Jag hoppas ni alla gillar kapitlena som jag lagt ut hittills:) 
Just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på Cher Lloyds I wish och DAMN jag älskar den! Den är helt perfekt hur kan man inte gilla Cher Lloyd hennes röst är fantastisk! Jag undrar seröst vart jag skulle vara i livet utan musik det är ju det enda som kan få mig att må riktigt jävla bra! Liksom utan One Direction skulle jag inte ha så många underbara vänner! Utan musik skulle jag inte träffat dom flesta personerna jag träffat för dom har jag träffat på grund ut av musiken liksom! Som några på Ludvika Festen när jag såg Robin aldrig snackat med dom förut aldrig sett dom förut men om man står i en jävla kö länge nog och snackar med dom så kommer man närmare varandra.Det vissade sig att vi hade så mycket gemensamt.... Dom gillade också One Direction och Robin Stjernberg...
 
I wish I was tall, I wish I was fast
Wish I could shop with a bag full of cash
'Cause If I want you, I gotta have that
(Come, come kiss me boy)
I wish I had style, I wish I had flash
Wish I woke up with a butt and a rack
'Cause If I want you, I gotta have that
(Come, come kiss me boy)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0