Cause if you wanna take me home You know I'm ready to leave!

Har just vart ute och cyklat med mamma och det var riktigt skönt då vi inte bråkade över huvud taget. Nu när det är lite kallare ute så är det väldigt skönt sen har jag ju alltid gillat att cyklat när det är lite mörkt men inte jätte mörkt... Men jag gillar inte att vara ute själv i mörkret.
Jag tror att jag och mamma kommer komma bra överens så länge vi inte tar upp mitt flöjt spelande eller mitt skolarbete. Jag fattar inte vad hon ska klagga på egentligen. Jag har ju betyg i alla ämnen det kanske inte är A men kom igen hon kan ju inte förvänta sig det heller. 
Jag har skrivit ett antal kapitel till min One Direction Fan fiction och är riktigt nöjd med dom. Har suttit och lyssnat på Bad dreams med Calum Hood från 5 Seconds of summer nu när jag skrivit och helt ärligt helt underbar låt. Men jag tycker ju nästan alla låtar är underbara så jag ska väl inte säga något.
Jag undrar hur jag skulle se ut utan musik. Det enda jag gör är typ att lyssa på musik, Skriva och läsa.
 
Cause you've got me under oath
Before you I was in a fucking rut
One day you are in the past
That night I ask you back

It started out just harmless fun
Now you've got me thinking you are the one

Cause if you wanna take me home
You know I'm ready to leave
You've got me under your spell
Please don't set me free

Cause I've been having all these nightmares
Seeing you is my only way up
Feeling so defenseless
But I'm telling you
I wouldn't change a thing
 
Tumblr

Kommentarer
Postat av: Moa

Den låten är ju super bra!!!

2013-09-24 @ 21:13:06
URL: http://moaandlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0