You know that I've been waiting for you!

Sitter här på mitt rum med datorn i knät samtidigt som jag dricker lite Chai latte. Chai Latte är en av dom bästa sakerna jag vet då det är som att dricka en del av himlen om man har perfekt mycket av varje smak. Chai Latte från Starbucks är som att dricka ren jävla himmel det finns inget godare! Jag drack jätte mycket av det när jag var i London och det är helt ärligt perfekt!
 
Jag har lyft ved i dag och det är något jag inte gillar fast man måste ju hjälpa till hemma någon gång i bland liksom man kan inte skita i allt. 
 
Hey baby
Tell me your name
I gotta fever for you
I just can't explain
But there's just one problem
I'm a bit old school
When it comes to lovin'
I ain't chasing you
Hate waiting
I'm on a roll
You've got to let yourself go
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0