You can take my breath away

I dag har jag vart till skolan som alla andra skoldagar. Jag hade hemkunskap något som var riktigt roligt då jag älskar att laga mat och baka! Vi gjorde muffins och någon köttfärs paj. Det var riktigt gott!
Sen så hade jag tyska där jag också för en gångs skull hade ganska kul då vi inte gjorde jätte mycket men jag fick veta att jag fick godkänt på tyska provet!!!!!! Det kom som en liten förvåning... Det var typ 2 poäng från att inte vara godkänd men skit samma jag klarade det!
Sen på hemkunskapen fick jag ett A på provet något jag är ganska stolt över mig själv över!
Nu ska jag skriva lite på min svenska uppgift! Vi ska ju skriva en bok och efter som jag älskar att skriva och gör det på min fritid så ser jag inte skrivande som en plåga! Jag älskar att låta mina ideér flöda ner på ett papper. Jag älskar hur papper efter papper fylls av ord!
 

Oh, I just wanna hold you
I just wanna hold you, oh yeah
Am I in too deep? Have I lost my mind?
Well I don't care you're here, tonight

I can be your hero, baby
I can kiss away the pain, oh yeah
I will stand by you forever
You can take my breath away




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0