When it’s you and me We don’t need no one to tell us who to be

Hur kommer det sig att alltid när jag gör något med skola eller skrivande så slutar det med att jag sitter och tittar på bilder på One Direction? Inte undra på att saker och ting går så jävla sakta för mig jag dreglar ju över super snygga killar hela tiden!
Måste verkligen konsentrera mig om det går liksom antingen sitter jag på internet eller tittar runt i mitt rum. Samma sak på natten när jag ska sova så ligger jag och tittar på alla bilder men det garanterar att jag somnar med ett leende.
Okej nu ska jag fortsätta med att skriva över min svenska bok på datorn.
Jag sa ju att jag älskar att skriva men skriva samma sak igen inte riktigt min favorit del i skrivandet men okej jag tror att jag kan leva med det. Eller inte det är bara att se om jag överlever eller inte ;)
 
When it’s you and me
We don’t need no one to tell us who to be
We’ll keep turning up the radio
What if you and I
Just put up a middle finger to the sky
Let them know we’re still rock ‘n roll
Rock ‘n roll
Hey hey hey
Rock ‘n roll
Hey Hey Hey
 
Här kan ni se hur underbart mitt rum är ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0