Trök

Sitter i mitt rum just nu och fundera på hur tråkigt man egentligen får ha. Jag har ingenting att göra. 
Är på tweet limit gör jag försöker få en follow från någon i one direction eller Josh devine. Tänker inte ge upp! Jag hoppas på att få någon av dem att följa mig innan min födelsedag. Wish me good luck.
Jag hoppas ni har haft en bra dag. Min dag har vart lång och jobbig. Har tyska läxa till i morgon men har inte övat. Varför bry sig min tyska lärare suger. Han säger att han tycker inte det är kul att killarna har kul på min bekostnad men ändå gör han inte ett piss åt det. Thats life eller? Jag orkar inte ens bry mig i att fråga något mer för att de gör bara min fråga till den dummaste frågan i världen, känner mig vara lite värdelös tack vare dem. 
Visst vissa saker har blivit bättre efter att jag bytte skola men vissa saker har också blivit sämre något jag inte hoppades på... 
Ja nu ska jag sluta klaga och hitta på något att göra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0