Tjoooooo!

Sitter i mitt rum och funderar på vad jag egentligen gör om dagarna. I dag var Chloe här hon sov här i natt. Vi hade riktigt kul precis som varje gång jag träffar Chloe. Hon är ju min bästa vän så jag hade ju inte väntat mig något annat liksom. Vi skrev två låtar eller typ. Hon hjälpte mig skriva klart en av mina och sen så skrev vi typ en halv låt. Det gick inte att komma på mer just då men tro mig vi kommer hitta på mer någon annan gång. Det är kul att vara med Chloe för hon förstår mig precis. Hon förstår min humor.
Okej tillbaka till min fundering. Jag vet seriöst inte vad jag gör om dagarna dom bara FLYGER iväg liksom. Ena sekunden sitter jag och läser och andra går jag i skolan va fan?! Okej så jag kanske läser och skriver lite väl
mycket men döm mig inte jag gillar det. 
Sen har vi ju det här med att försöka få en follow från någon i One Direction eller Josh Devine. Ja låt oss säga så här 4/5 hade follow spree i dag och jag har fortfarande 0/5. Jag verkar inte lyckas så bra. Men det betyder inte att jag kommer ge upp jag hoppas bara på att jag får bättre lycka någon annan gång liksom det finns inget annat jag kan göra. Jag tror att vissa inte ens försöker för att dom börjar med inställningen att dom inte kommer följa dom endå. Själv kan jag ju inte se att dom har Follow Spree utan att försöka. Det är precis som när jag läste After och Overload skulle ha twitcam jag tänkte "nej jag skippar den jag älskar den här fanfiction" men jag slutade ju ändå framför datorn och det slutade ju bra då dom svarade på min fråga. Om ni missade twitcamen och missade det finns länken här:( http://www.youtube.com/watch?v=8hJesb6M5VQ ) hoppa till 3:00 så kommer dom svara på min fråga och älskar hur dom försöker utala mitt namn :)
Så efter att ha fått över 10 DMs, 3 Tweets, 1RT och en follow från Overload så har jag lärt mig att inte ge upp. Ni borde inte heller ge upp om ni vill ha en follow från någon eller egentligen vill ha något över huvudtaget ge inte upp. Jag ber er inte typ att sno något men om ni vill något nog mycket så brukar det alltid sluta bra i slutändan och det hoppas jag att det gör för er också. Jag vill liksom bara att alla ska vara lyckliga. Om jag kunde önska mig ensak i hela världen så tror många att det är typ One Direction men helt ärligt nej det är inte vad jag skulle önska mig. Jag skulle önska att alla fick träffa deras idoler eller fick det dom ville. Jag skulle inte vara så självisk att bara önska åt mig själv jag skulle inte kunna leva med mig själv då. Det är precis som varje gång som reklam om typ barn i andra länder om hur dom behöver mat och kläder då vill jag bara ringa in och bli fadder och allt sånt. Men sen inser jag att jag bara är 14 och kan inte göra sånt men jag försöker alltid vara snäll mot alla.
Om folk är snälla mot mig så är jag snäll tillbaka liksom. Om jag ser någon ensam brukar jag alltid säga hej eller någonting för jag vet själv vad stor skilnad det kan göra. Jag önskar att jag kunde göra något åt allt som händer ute i skolorna liksom. Det som alla elever ser men ingen gör något åt. Det alla vuxna inte ser och ingen vågar berätta för dom om. Om någon är elak mot nån så borde man säga. Tänk dig hur du skulle känna dig i den sitsen att vara den som ingen hjälper. Vad skulle du hälst vilja säga till dina barn när du blir stor att du gjorde något eller inte gjorde något? Ibland kan det man inte gör göra dubbelt så ont som det man gör.
Nu ska jag sluta för jag kan gå på i timmar om det här så jao jag hoppas ni gör smarta beslut och allt sånt jao :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0