The story of my life I take her home I drive all night to keep her warm and time Is frozen

Sitter i mitt rum och funderar lite samtidigt som jag har Story of my life i öronen. Ni vet att ni ljuger till er själva om ni säger att den inte är bra. Jag älskar låten typ nördar den nu för allvarligt älskar den. Kan verkligen inte vänta på hela albumet. Har förbeställt det.
Nu kanske ni undrar vad jag funderar på? Jo jag funderar på hur mitt liv skulle se ut om nu One Direction inte formats. Vad skulle jag göra just i detta nu om jag inte var så besatt av dom fem idioterna som jag älskar så. One Direction har liksom en stor betydelse i mitt liv. Jag har blivit bättre på både Svenska och engelska tack vare dom. Svenska för att jag skriver fanfictions och lär mig stava mycket bättre... Sen engelska är nog ganska uppenbart för dom har fått mig att kunna fler ord förstå mycket mer och kunna prata engelska lättare. Förut har jag alltid haft svårt med stavningen i både engelska och svenska så det känns som en stor lättnat att ha det som mina ämnen som det går bra i. Om inte One Direction formades skulle jag vara så här bra på engelska och svenska då? För er som tycker jag stavar dåligt nu vill jag bara påminna om att det har vart typ 10 gånger sämre och inte alls långt bak i tiden.
Jag vet att jag inte skulle vara lika bra kompis med Chloe om det inte vore för One Direction. Och jag skulle absolut inte ha så många underbara vänner överallt i världen. Jag snackar med personer från var som helst något jag inte skulle gjort utan One Direction. Jag skulle kanske inte insett hur kul det var att skriva för att jag skulle ha så stora svårigheter med stavning. Nu när jag tänker efter så har One Direction hjälpt mig i matten också men det var mest bara för att det blir alltid roligare att räkna med One Direction. Jag brukar också ha deras musik i öronen på lektionen och om man jämför det med dom lektionerna jag inte har någon musik eller har någon annan musik så går det alltid mycket bättre med deras röster i öronen.
Sen på mitt engelska prov så hade jag deras musik i öronen för att vi får ha det och det kändes som om det gick lättare för man kunde fokusera på vad man ville jobba med och inte vad alla runt omkring en gjorde. Jag har alltid haft ganska svårt att koncentrera mig. 
Sen har dom hjälpt mig i tyskan typ.... Jag tränar glosor på glosmästaren och då brukar jag köra alla tills jag har alla rätt sen skriver jag ett kapitel på min fanfiction sen så tränar jag dom igen liksom för att se att jag får alla rätt. Det funkar jätte bra engligt mig... Om du inte har 26 glosor att plugga på då funkar det inte alls.
Sen på något konstigt sätt lyckades jag komma i håg saker till ett historia prov tack vare deras musik jag liksom lyssnade samtidigt som jag plugga och sen när man sitter där och INTE får ha musik i öronen så sitter jag tänker vad var det nu igen och kommer inte i håg någonting. Sen funderar jag igenom låtarna jag lyssnade på medans jag pluggade den delen och helt plötsligt kommer delar av låtar upp och alltid när jag typ läst något och försöker komma i håg så försöker jag ta fram i hjärnan hur sidan i boken ser ut liksom och det brukar funka så där. Men med hjälp av låt texterna så visste jag vad det stog på ett ungefär för dom påminde mig om vad jag läst även fast dom inte hade något alls samanhang med Antika Grekland.
Så  därför funderar jag hur mitt liv skulle sett ut om One Direction inte formades...
 
And I'll be gone gone tonight
The ground beneath my feet is open wide
The way that I been holdin' on too tight
With nothing in between

The story of my life I take her home
I drive all night to keep her warm and time
Is frozen 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0