Somedays are better then other!

I dag har jag vart i skolan som vanligt alltså! Sen så var jag mest hemma och läste på after. Jag träffade min 10 åriga granne som var över och hon har verkligen ändrats sen senast! 
Hon gillar att läsa precis som jag något jag inte trodde om henne.  Hon lånade en bok av mig och läste och jag läste på min svenska bok och det var helt okej faktiskt. Liksom att ha sällskap men samtidigt hinna göra det jag behöver. 
Jag vet inte varför men det känns som om jag bryr mig i henne mer än jag borde. Tro mig om någon var riktigt jävla elak mot henne skulle jag inte tveka att snacka med dom. Kanske är det att jag har kännt henne hela mitt liv och då menar jag hela mitt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0