So can we do it all over again!

I dag var jag i skolan och hade so första lektionen. Jag gillar inte so så mycket nu när vi bytt lärare men jag klarar mig igenom det. Sen efter det hade vi Idrott och där dansar vi ju och jag gillar ju att dansa så detär helt okej. Hela dagen i hel het har vart okej då jag fick alla rätt på min tyska läxa för första gången någonsin känner mig ganska stolt då jag inte pluggade något heller. Sista lektionen var svenska och vi skrev på våra böcker som ska vara klara till nästa fredag. Jag är på epilogen nu så jag känner mig inte så himla stressad då jag vet att jag kommer hinna klart med det hela. Och om vi behöver mer tid har vi hela höst lovet. 
Tåget var sent med 15-20 minuter något som inte uppskattas hos mig men det var helt okej då jag fick coca cola på tåget. Japp jag är en cola människa. 
Så nu i helgen blir det väl mest bara skrivande och läsande samtidigt som man lyssnar på de underbara One Direction. Gud vad jag älskar dem!
Nu ska jag skriva in min svenska bok på datorn så jag har det gjort och kan skriva på mina fanfictions sen :)
 
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0