R U crazy

Sitter i mitt rum och låter Jesse fylla mina öron det är någonting med hans röst som man bara måste älska! Kan inte fatta hur underbar han är! 
Jag ska nog snart paka grejer tills i morgon då vi ska ha beatles konsert med kör och orkestern i skolan. Och eftersom jag är med i kören så ska jag vara med. Som ni kanske redan vet älskar jag att sjunga och uppträdda det är en av de roligaste sakerna jag vet då jag drömmer om att någon dag få sjunga på något större ställe än kopparberg/grängesberg. Det skulle kännas så häftigt att typ sjunga på friends arena jag skulle inte ens bry mig i att det var helt tomt liksom känslan. Men liksom som alltid så är vissa drömmar bara drömmar. De förblir drömmar.
Hur gärna jag än skulle vilja jobba med att resa jorden runt och sälja ut arenor så vet jag hur svårt det är så det är liksom ingen ide att försöka ens. Men det hindrar mig ju inte från att drömma.
Vissa drömmar förblir just drömmar och det är det som gör dem så speciela att man kanske aldrig når upp till dem. Så länge man drömmer så kan man vara lycklig för då kan man inte bli besviken. Om man drömmer om något så går det i uppfyllelse så kanske man blir besviken att det inte var som man drömt så då kanske det är bättre att låta dem förbli drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0