I won´t give up!

Så i dag var jag i skola där jag hade två timmar so som inte alls var lika hemskt som jag föreställt mig. Det var riktigt trevligt då vi inte gjorde så mycket... Det var trevligt om vi bortser att Linus och Isac kastade pennor på mig och inte insåg när dom borde sluta. Nu har jag i alla fall ont i armen för at jag har ett jävla stort blåmärke. Vem fan viste att pennor kunde skada en så mycket!
Okej sen hade jag ju det där engelska provet och helt ärligt kändes det som om det gick riktigt bra det kändes som om jag kunde lite grejer! Sen på tyskan så var det inte alls lika jobbigt som det brukar jag kanske kan till och med säga att det var kul! Sen så hade jag ju svenska och jag tror ni alla fattat att jag älskar svenska vid det här laget! 
Vi skrev på våra böcker och helt ärligt är jag riktigt nöjd med min bok. Det är bara lite problem med namnet då jag inte är riktigt säker men det lutar mot namnet Som Porslin. Men det skulle lika gärna kunna bli Trasigt glas eller Under Tystnad. Det får vi väl se hur det slutar. Jag kommer säker komma på fler namn under tiden! 
Nu ska jag skriva på min fan fiction då det kommer läggas ut JÄVLIGT massa inlägg under morgon dagen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0