I will Love you like never been hurt!

Så i dag har jag inte gjort så mycket mer än att vart i skolan och slöat framför datorn.
Som ni kanske vet så hade jag ett so prov för någon vecka sen och jag skrev att jag säkert inte skulle få godkänt... Värkar som om jag hade fel. Jag viste tydligen mer om Grekland än vad jag trodde fick ett C vilket är ganska bra om du förväntar dig ett F. Det känns bra att veta att jag klarade det då jag klarade det ganska bra. Om jag fortsätter som jag gjort hittills så kanske jag till och med klarar so riktigt bra!
Nästa Torsdag ska jag klippa mig och då ska jag göra mig av med det bruna håret som jag har. Jag vet jag vet det är mitt naturliga hår men liksom kom igen jag klipte av mig en och en halv dm blont hår jag tror jag klarar av att klippa av igen om jag inte vill ha det i den färgen jag färgar till. Om ni undrar vilken färg jag ska färga till så är färgen Lila för att jag gillar de färgen. Jag har några slingor i min lugg men dom håller på att gå bort men nu ska jag färga hela håret. Jag har ju inte så långt hår som förut så ett sånt stort problem borde det ju inte vara.
 
 
Mitt hår har ändrats en aning... Jag är lite förvånad att jag inte har en enda bild på när jag har svart hår liksom vad fan jag hade ju svart hår ganska länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0