I had a smile on my face and I sat up straight!

Sitter i mitt rum och gör absolut ingenting och jag börjar verkligen undra om jag har så tråkigt att jag kan plugga till mitt engelska prov...
Men sen så inser jag att nej så tråkigt har jag faktiskt inte och jag kan nog överleva utan att gå dom tre meterna för att nå min bok. Jag har min mobil och dator så jag överlever nog utan att plugga.. Jag vet att jag verkligen kommer att ångra mig i morgon på tåget men kom igen jag har 19-21 minuter på mig att plugga på tåget sen har jag en rast och skit. Sen så är det engelska så jävla svårt kan det inte vara då jag läser och skriver så mycket engleska kom igen hur svårt kan det var! På mig inte om det här när jag skriver i morgon om hur jävla fucking svårt det var för då vill jag verkligen inte veta det här!
Nu när jag skriver det här så kom jag på att jag nog läser en fanfiction på min mobil om inte så finns ju alltid Twitter och där är det ju för i tusan helt omöjligt att vara uttråkad. Jag tror jag kan sitta i timmar på twitter liksom utan att ha tråkigt! Det finns alltid roliga bilder eller något annat roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0