Come on baby with me We're gonna fly away from here!

Sitter i mitt rum och skriver lite på min fan fiction. Jag skulle skivit igår men det slutade med att jag satt och tittade på Youtube videos med Marcus Butler. Hur kan man inte älska honom?
Nu lyssnar jag på Taylor Swifts Ronan och den som säger att den låten inte är känslosam är helt känslolös för jag känner mig som om jag ska börja gråta varje gång jag hör den.
Det är en av dom bra låtarna Taylor har gjort för det handlar inte om någon kille som hon gjort slut med eller något. 
 
I remember your barefeet down the hallway
I remember your little laugh
Race cars on the kitchen floor
Plastic dinosaurs, I love you to the moon and back

I remember your blue eyes looking into mine like we had our own secret club
I remember you dancing before bedtime then jumping on me waking me up
I can still feel you hold my hand
Little man, and even the moment I knew
You fought it hard like an army guy
Remember I leaned in and whispered to you

Come on baby with me
We're gonna fly away from here
You were my best four years

 

Kommentarer
Postat av: Moa

Omg! Gillar du också Marcus Butler?! Han ä ju bäst❤ "helloooooo" & " byeeeeeee"

Svar: Man måste älska honom han är helt perfekt!!😱😱😱
Erika Anestedt

2013-10-29 @ 18:24:24
URL: http://theyarenotyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0