Hello

I dag har jag varit tillbaka till skolan efter en vecka lov. Det var ganska tråkigt om du frågar mig har aldrig vart så mycket för skolan men det går bra för mig.
Jag har också lyssnar på Story Of My life hela dagen typ.Allt för att slå rekordet!
Sen hade jag spelning och det gick riktigt bra då jag fick spela vad jag ville typ och jag spelade Diana med One Direction något som jag tagit ut själv.
På tyskan i dag så fick jag beröm för att jag kunde machen tabelen och det är väl bra typ. På fredag ska vi ha prov och jag ska försöka göra så bra jag bara kan.
I morgon så ska vi på gymnasie messa och det ska bli kul då jag verkligen inte har en aning om vad jag ska söka till. Hela dagen kommer att gå åt det. Det betyder att jag kan vara med Madde något som är bra då hon är en av mina närmaste vänner.
Jag hoppas ni har haft det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0