You got me under your spell!

Hello världen! 
Jag sitter här på mitt rum och läser lite Larry fanfictions och som alltid ler jag lika stort när jag läser dom. Om man bortser från när jag läser 99 day without You eller något liknande för då är det tårar som rinner ner för mina kinder! 
Jag ska snart gå och sova då jg har skola i morgon och jag är väldigt jävla trött. Jag vet inte hur men pp senaste tiden har jag vart sjukt trött på kvällen och pigg på morgonen. Kanske jag håller på att ställa om dygnet :) 





I wish I was tall, I wish I was fast!

Nu kan jag helt ärligt säga att jag är stolt över mig själv då jag har lyckats skriva ap mycket på mina fanfictions! Jag hoppas ni alla gillar kapitlena som jag lagt ut hittills:) 
Just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på Cher Lloyds I wish och DAMN jag älskar den! Den är helt perfekt hur kan man inte gilla Cher Lloyd hennes röst är fantastisk! Jag undrar seröst vart jag skulle vara i livet utan musik det är ju det enda som kan få mig att må riktigt jävla bra! Liksom utan One Direction skulle jag inte ha så många underbara vänner! Utan musik skulle jag inte träffat dom flesta personerna jag träffat för dom har jag träffat på grund ut av musiken liksom! Som några på Ludvika Festen när jag såg Robin aldrig snackat med dom förut aldrig sett dom förut men om man står i en jävla kö länge nog och snackar med dom så kommer man närmare varandra.Det vissade sig att vi hade så mycket gemensamt.... Dom gillade också One Direction och Robin Stjernberg...
 
I wish I was tall, I wish I was fast
Wish I could shop with a bag full of cash
'Cause If I want you, I gotta have that
(Come, come kiss me boy)
I wish I had style, I wish I had flash
Wish I woke up with a butt and a rack
'Cause If I want you, I gotta have that
(Come, come kiss me boy)
 
 


Today I don't feel like doing anything I just wanna lay in my bed!

Sitter i mitt rum efter att ha vaknat twittrat till Overload och fått 2 inte 1 utan 2 DMs från dom. Ett från Jordi♥ och ett från Ollie♥ Dom är så himla perfekta! Jag älskar Overload för dom sjunger helt underbart och dom har så mycket kontakt med sina fans.
Jag har fått 8 Dms totalt av dom, En RT, En follow och en tweet. Det är vad jag kallar att ha kontakt med sina fans!
Nu i dag tror jag att jag bara skra skriva på min fanfiction och inte göra någonting annat än att lata mig. Jag känner för att inte göra någonting. Det är därför jag valde Bruno Mars son The Lazy song som inläggets song för ärligt den passar in perfekt!
 

Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone, so leave a message at the tone
'Cause today I swear I'm not doing anything

I'm gonna kick my feet up then stare at the fan
Turn the TV on, throw my hand in my pants
Nobody's gon' tell me I can't



Overload
Lämnar er med den här underbara bilden på Overload ♥

Goodnight world!

Nu ska jag ta och lägga mig då jag inte orkar göra någonting!

Sov gott 

Lämnar er med dena perfekta bild på Michael :)




You been lonely you don't even know me!

Jag är sjukt trött något som är ovanligt vid den här tiden för att bra mig. Ja brukar gå och lägga mig vid 3 på morgonen när jag inte har skola nästa dag! Jag har studiedag i morgon så jag behöver inte oroa mig för skolan! 
Jag tog parkerings vakt i dag och helt ärligt det var kanske inte det roligaste men den en och en halv timmen som jag stog bara flög förbi. Jag behövde bara peka vart dom skulle ställa sig. 
Sen idag har jag inte gjort så mycket mer gick lite på marken med mamma och så men inte mycket mer. Eller jo jag twittrade till overload över 200 gånger om att få ett dm men fick inget... Men det är okej då jag fick två i går :) 
Dom är verkligen helt underbara då dom har så mycket kontakt med deras fans :) 


Parkerings vakt

Ska till Kopparberg i dag och så parkerings vakt på marken. Vi får väl hoppas att det går bra.
I dag har jag inte hunnit gjort så mycket mer än att lägga ut ett kapitel på min blogg och äta frukost :)
Sen bråkat på Twitter såklart! Om ni missat det så är det stort jävla bråk mellan Larry Shippers och Elounor shippers.....
Jag tillhör den första katigorin som förlorar fler och fler medlemmar för varje gång vi bråkar.Det är alltid Larry Shipper som får nog. Varför? För att folk är på oss om att vi förstör Louis och Harrys liv. Den 15 Augusti förlorade vi ju över 90 Larry Shippers pågrund ut av Hat.... Det är en riktigt riktigt hemska värld vi lever i.

Kopparberg!

Sitter på station i Kopparberg och väntar på tåget hem som inte går förens vid fem.... Suck.... Har köpt tre tröjor och åkt karusel!

Would he say is in L-O-V-E?

Sitter på mitt rum med One Direction på hög volym min pappa vill nog att jag ska sänka men kommer inte att hända. Både han och jag vet det!  Jag ska snacka med Andreas om när vi ska dra till Kopparbergs marken. Vi måste hämta Chloé sen ska vi träffa Yvette där. Jag tror att Jessica skulle dra och gå med Andreas i stället för att gå med mig, Chloé och Yvette. Andreas ville ine gå med oss och det är ju liksom förstårligt att han inte vill gå med sin syster. Jessica vill ju träffa Yvette men jag tror dom skulle träffas sen går hon med Andreas. Hon vill inte lämna Andreas. Jessica är Andreas flickvän.
Nu ska jag göra mig i årdning så Tjao!

OMFG!!!

JAG FICK BILJETTER!!!!!!
JAG SKA SE ONE DIRECTION IGEN OMFG!!!!!!
SKA SE DOM DEN 14!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG KOMMER SERIÖST ATT DÖ DET KOMMER BLI AMAZING!
JAG TROR TILL OCH MED JAG HAR BÄTTRE PLATSER ÄN I ÅR!!!!

On my way!

Sitter på den jävla skolbussen... Inte trött alls! Stor förvåning! Jag ska simma/bada i dag på idrotten! Sen i är det vanlig skol dag.. Svenska sista lektionen är ju aldrig fel :) 
Vi ska gå ner och titta på marknaden och tivolit ! 
I helgen ska jag försöka få biljetter till one direction och gå på Kopparbergs marknad :)


I'm leaving you... For my bed... Because I'm tired!

 Jag ska hå och lägga mig är så jävla trött så jao det här är mitt god natt! 
Skev lite på min Larry fanfiction tidigare i dag något som är en ganska stor förvåning för oss alla jag vet. Nu ska jag sova då vi ska bada första lektionen i morgon. 

Jag lämnar er med en vild från när jag såg killarna den 8 maj 




Tyska läxa.....

Sitter och över på tyskan och helt ärligt tror jag att jag kommer komma i håg dom där jävla orden resten av mitt liv. Jag vet att det är meningen med tyskan men kom igen jag kan 19 ord men kan fortfarande inte säga en samanhängande mening mer än jag heter och sånt skit. Det enda man behöver kunna igentligen är frågan om dom kan engelska eller om dom kan svenska så att man kan snacka med dom. Annars får man väl hitta någon annat sätt att snacka med dom på. Det finns ju något som heter mobil nu för tiden.
Plus hur stor använding kommer jag ha i livet av några ord som om jag sätter fel endelse på blir helt fuck up. Tyska är riktigt jävla komplicerat. Men jag har ett betyg i det och det är väl bra.
 
Nu ska jag sluta klaga..... Ta ett djupt andetag och klicka på länken nedan och lyssna på dom underbara Overload♥
 
http://www.youtube.com/watch?v=AfG_GBxoSi4

Cause they don't even know you All they see is scars!

Sitter här inne på mitt rum och lyssnar på musik samtidigt som jag skriver lite på min fanfiction ♥
Jag har egentligen inget specielt att skriva men ville bara göra ett litet inlägg så jao.
 
... Hej....Awkward tystnad....
 

Cause they don't even know you
All they see is scars
They don't see the angel
Living in your heart

Let them find the real you
Buried deep within
Let them know with all you've got
That you are not your skin

We all need something! This can't be over now!

Sitter på Bussen på väg hen från skolan. Helt lugn dag faktiskt riktigt okej! Jag hade matte första lektionen vilket var ganska tråkigt men sen hade jag musik. Musik är ett av mina favorit ämnen så det är kul. Efter musiken hade jag tyska och om ni inte redan visste det så är det ett av dom ämnena jag inte gillar så mycket...
På lunchen gick jag ner på byn för att jag tyckte inte om skolmaten! Jag åt en macka som var helt okej. Sen det som var kvar av rasten satt jag och Yvette i aulan och spelade piano ch sjöng. Vi sjöng up all night och little things. Sen var vi tvungna att rusa till lektionen. Bokstavligen... Jag han i alla fall till svenskan vilket var bra då svenska är ett annat av mina favorit ämnen. Särskillt nu när vi skriver en bok och som ni kanske redan vet så gillar jag att skriva ganska mycket. 
Jag skriver om en tjej som är frivilligt stum som träffar den här punk pop stjärnan.  Jag har haft idéen  ganska länge men aldrig vetat när jag ska använda den så när jag fick reda på vad vi skulle göra viste jag direkt! 
Nu ska jag låta mina öron fyllas av det underbara ljudet från one directions Diana medans jag åker bussen hem där jag ska fortsätta skriva på min fanfiction :)

Bussen

Sitter på bussen och lyssnar på 5 seconds of summer! Nu väntar väl typ en halvtimmes bussresa. Jag får tid att vakna upp lite även fast det inte behövs då jag är ovanligt pigg. Vaknade vid kvart i sex av mig själv något som är ganska ovanligt! 


"You can't protect me from everything" "I can try"

Sitter och läser DARK om ni inte tycker den är bra så är det något fel på er! Den är lika bra som 99 days without You och då är den jävla bra! Min favorit del är:

"You can't protect me from everything" 
" I can try" 

Hur kan man inte fangirla vid den delen liksom! Älskar den! 


Destination Anywhere!

Just skrivit klart Destination Anywhere! På min momentsff.blogg.se jag hoppas ni läser den :)
Sen har jag skrivit på 39 Letters så nu behöver jag inte oroa mig för tidsinlägg på ett bra jävla tag :)
Något som känns underbart. NU SKA JAG FORTSÄTTA LÄSA DARK!!!!!!
 

We all need someone!

 They have saved so many lives

The front pages are your pictures, They make you look so small, How could someone not miss you at all?

Jag har ett litet moment nu när jag sitter här och lyssnar på Diana med One Direction. Hur kan ogilla den låten igentligen hela låten är helt underbar och perfekt. Folk säger att dom inte bryr sig om deras fans men lyssna på Diana och kom sen tillbaka till mig och berätta att dom inte alls bryr sig. Hela jävla låten är ju skriven till fansen!!!!!
Jag trodde först inte att det var deras låt men så fort det kommer till Louis solo så vet man det direkt för att Louis har en sån jävla speciel röst. Visst dom andras röster är också speciela men Louis röst är riktigt speciel man hör direkt om det är han eller inte!
Nu ska jag bara sitta här och lyssna på Diana och läsa Dark fast Larry Stylinson versionen då jag redan läst den vanliga.... Sen så shippar jag ju Larry så...
 

The front pages are your pictures,
They make you look so small,
How could someone not miss you at all?

Oh-ah-oh

I never would mistreat ya,
Oh I’m not a criminal,
I speak a different language but I still hear your call.

Diana,
Let me be the one to light a fire inside those eyes,
You could love me, you don’t even know me,
But I can feel you crying,
Diana,
Let me be the one to lift your heart up and save your life,
I don’t think you even realize baby you’ll be saving mine.

Diana

It’s only been four months but,
You’ve fallen down so far,
How could someone mislead you at all?

Oh-ah-oh

I wanna reach out for you,
I wanna break these walls,
I speak a different language but I still hear you call.

Diana,
Let me be the one to light a fire inside those eyes,
You could love me, you don’t even know me,
But I can feel you crying,
Diana,
Let me be the one to lift your heart up and save your life,
I don’t think you even realize baby you’ll be saving mine.

We all need something,
This can’t be over now,
If I could hold you,
Swear I’d never put you down.

Diana,
Let me be the one to light a fire inside those eyes,
You could love me, you don’t even know me,
But I can feel you crying,
Diana,
Let me be the one to lift your heart up and save your life,
I don’t think you even realize baby you’ll be saving mine.

Oh-ah-oh
Diana,
Oh-ah-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Diana,
Baby you’d be saving mine,
Oh-ah-oh
Diana,
Oh-ah-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Diana,
Baby you’d be saving mine

 

DIANA


So sick!

Gissa vem som är sjuk... Jo jag... Det suger verkligen! Har typ tweetat till overload hela dagen och nu är jag på tweet limit... Igen... Jag tror att det enda dom gör är att få mig på tweet limit antingen för att jag twittrar dom utan att gå svar eller för att jag fangirlar för att dom svarat! 
Får hoppas jag känner mig bättre i morgon! 

When we both fall asleep!

Dags för mig att gå och lägga mig nu då! Ganska trött faktiskt. 
Har idrott första lektionen i morgon. Helvete jag hatar idrott sjukt mycket. Det är riktigt tråkigt. Förlåt till alla som gillar det! 

God natt

When we both fall asleep underneath the same sky.
To the beat of our hearts at the same time.
So close but so far away.
Can you hear me?

She sleeps alone.
My heart wants to come home.
I wish I was, I wish I was beside you.
She lies awake.
I'm trying to find the words to say.
I wish I was, I wish I was beside you.




Overload!

Kan fortfarande inte fatta det här:










Cause if you wanna take me home You know I'm ready to leave!

Har just vart ute och cyklat med mamma och det var riktigt skönt då vi inte bråkade över huvud taget. Nu när det är lite kallare ute så är det väldigt skönt sen har jag ju alltid gillat att cyklat när det är lite mörkt men inte jätte mörkt... Men jag gillar inte att vara ute själv i mörkret.
Jag tror att jag och mamma kommer komma bra överens så länge vi inte tar upp mitt flöjt spelande eller mitt skolarbete. Jag fattar inte vad hon ska klagga på egentligen. Jag har ju betyg i alla ämnen det kanske inte är A men kom igen hon kan ju inte förvänta sig det heller. 
Jag har skrivit ett antal kapitel till min One Direction Fan fiction och är riktigt nöjd med dom. Har suttit och lyssnat på Bad dreams med Calum Hood från 5 Seconds of summer nu när jag skrivit och helt ärligt helt underbar låt. Men jag tycker ju nästan alla låtar är underbara så jag ska väl inte säga något.
Jag undrar hur jag skulle se ut utan musik. Det enda jag gör är typ att lyssa på musik, Skriva och läsa.
 
Cause you've got me under oath
Before you I was in a fucking rut
One day you are in the past
That night I ask you back

It started out just harmless fun
Now you've got me thinking you are the one

Cause if you wanna take me home
You know I'm ready to leave
You've got me under your spell
Please don't set me free

Cause I've been having all these nightmares
Seeing you is my only way up
Feeling so defenseless
But I'm telling you
I wouldn't change a thing
 
Tumblr

x Faktor!

Satt nyss och titta igenom lite olika videos från när One Direction var med i x Faktor och nu sitter jag och ler som en jävla idiot. Jag är så jädra stolt över dom 5 killarna asså.
Jag har vart med dom så länge på deras resa. Det är ofatbart hur stora dom har blivit. Sättet dom förändrats har förändrats så mycket men ändå är dom samma pojkar som jag älskar. Jag kommer inte ens i håg vad jag gjorde innan jag börja gilla One Direction. Men jag vet att om jag fick chansen att leva om dom här åren jag gillat dom skulle jag inte velat att dom skulle bli annorlunda för jag har träffat så mycket underbara personer tack vare One Direction och jag har fått så mycket med mig från dom. Folk fattar inte hur dom kan betyda så mycket för mig. Men det är för att dom har gjort så mycket för mig genom att bara. Tack vare deras musik så vågar jag vara mig själv. Och tack vare deras videos från x faktor tills i dag har alltid fått mig att le. Dom betyder mycket för mig för inerst inne vet jag att dom har räddat mitt liv på ett eller annat vis.
 
-Erika
 
Loves

Without a cup of tea!

I dag hade jag So prov som ni kanske redan vet då jag skrev det i tidigare inlägg. Jag tror det gick okej då jag inte hade några större svårigheter att svara på frågorna. Jag vet bara inte om svaren är rätt. Sen resten av skoldagen gick väl som vanligt jag gick på lektioner och gjorde det jag var tvungen att göra där... Om vi bortser från på min fysik lektion då satt jag och målade men det var bara för att jag var klar.
På rasterna var jag mest med Yvette som vanligt och vi gör egentligen inte så himla mycket intressant.
Den näst sista lektionen var svenska och då skrev vi på våran bok och som vanligt var det riktigt roligt. Sen sista lektionen hade vi EPA och då skrev jag också på min bok samtidigt som jag hade Wherever You are med 5 Seconds of summer spelandes i mina öron då det är en av mina favorit låtar.
Pappa hämtade mig efter skolan och för en gångs skull så åkte vi inte vanliga vägen. Vi åkte över Stäldalen sen över skogen hem. Det må ta längre tid men helt ärligt så älskar jag att åka bil så jag hade inget i mot det. Jag fick åka över skogen som jag inte gjort sen jag var jätte liten och följde med ut till mormor och morfars sommarstuga som dom nu sålt. Vi kom ut vid kyrkviken typ.
Sen när jag kom hem inser jag att jag inte har något att oroa mig för som skola. Så det enda jag gör är att sätta på te vatten och gör en kopp te. Sen sätter jag mig vid datorn och slår på min spelista med mina favoritlåtar som t.ex. Diana med One Direction. Riktigt jädra underbar låt!
Sen så sätter jag mig och skriver och låter all min fantasi komma ut på papper samtidigt som jag dricker upp mitt te.
Jag tror förresten jag och mamma inte bråkar så mycket mer då jag tyckte det gick bra på So provet och gjorde så gott jag kunde. Nu hoppas jag bara att jag får godkänt för annars tar det hus i helvetet tro mig.
 
You can't go to bed without a cup of tea
Maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations are the secrets that i keep 
Though it makes no sense to me 
 

-Erika

Aulan

Sitter i aulan och lyssnar på när Ninni sitter och spelar piano. Det får mig att önska att jag kunde spela piano men nu är jag så värdelös att jag bara kan ackord. 
Skulle vilja kunna spela lite one direction och 5 seconds of summer låtar. För ärligt så skulledet vara grymt. 
Snart ska jag hå på svenskan där vi skriver våran bok. Det ska bli kul då jag ska bli författare :) 

-Erika 

Yvette!!!

Sitter utanför musiken med bästa Yvette! 
Ska ha svenska snart men sitter och håller henne sällskap !

Wherever you are!

Just gjort klart mitt so prov och det gick nog bättre än jag trodde det skulle gå. Det var ganska jobbigt men jg lyckades skriva 3 och en halv sida endå. Inte för att jag kommer i håg något av va jag skrev men det kändes så självklart när jag skrev det. 
Jag bråkade med mamma i dag igen. Inte någon stor förvåning där Asså. Jg tror man borde vänja sig vi det liksom. Det känns som om hon alltid vill att jag ska göra bättre än jag redan gör. Som om jag inte gör något bra nog för henne. Men ärlig jag försöker göra så bra jag kan men det känns som om det inte är bra nog. 
Jg brukar alltid när jag kommer hem bara sätta mig med hörlurar och skiva. Folk brukar undra varför jag skriver men svaret är alltid lika enkelt på den frågan. Allt är mycket lättare när man skriver det är som om man lever i en annan värld som om det finns inget som kan stoppa din fantasi från att flöda. 
Musik är en av dom få sakerna jag inte kan leva mitt liv utan det är alltid något som jag behöver. I stället för droger och alkohol så lyssnar jag på Musik det känns som ett bättre alternativ. 


For a while we pretended
That we never had to end it
But we knew we had to say goodbye
You were crying at the airport
When they finally closed the plane door
I could barley hold it all inside
Torn in two
And I know I shouldn’t tell you
But I just can’t stop thinking of you
Wherever you are
You
Wherever you are
Every night I almost call you
Just to say it always will be you
Wherever you areI can fly a thousand oceans
But theres nothing that compares to
What we had and so I’ll walk alone
I wish I didn’t have to be gone
Maybe you’ve already moved on
But the truth is I don’t want to know
Torn in two
And I know I should’nt tell you
But I just can’t stop thinking of you
Wherever you are
You
Wherever you are
Every night I almost call you
Just to say it always will be you
Wherever you are
You can say we’ll be together someday
Nohting lasts forever
Nothing stays the same
So why can’t I stop feeling this way
Torn in two
And I know I shouldn’t tell you
But I just can’t stop thinking of you
Wherever you are
You
Wherever you are
Every night I almost call you
Just to say it always will be you
Wherever you are



School

Sitter på tåget på väg till skolan... Jag har so prov första lektionen och jag kommer säkert inte klara det så jag suger på so. I dag har jg inget speciellt planerat så det blir väl det vanliga skola,hem ch sen sitta och skriva på min fanfiction eller läsa.



Things are always black or white!

I dag har jag vart i skolan som varje vardag. Det var ungefär lika roligt som att leva utan musik. Hela vägen hem på bussen satt jag och läste Fanfictions om One Direction och det gör jag typ varje dag på bussen. Det hände inget särskillt i dag mer än att jag och Yvette gick ner på byn. Men det gör vi typ varje dag så det är nog inget särskillt. 
Jag hade spelning i Ludvika och jag blev osams med mamma... Igen. Det värkar som varje gång jag kommer ut från spelningen så blir vi osams. Jag vill inte spela flöjt mer men mamma säger hela tiden att jag ska ge det tid. Men hur mycket tid då? 20 år eller vad? Hon har sagt det sen jag började spela...
Jag förstår inte grejen med det hela, det slutar ju ändå bara med att vi skriker på varandra. Det är som om hon inte lyssnar på ett ända ord jag säger. Det går in genom ena örat och ut genom det andra.
Det är ganska roligt faktiskt för på sista tiden känns det som om alla jag pratar med inte tar mig seriöst.
Det finns också de som jag vet lyssnar på vad jag säger och förstår mig. Det är bara synd att några av de personerna måste bo i typ Usa eller något. Därför är jag tacksam över twitter. Om jag inte hade twitter skulle jag nog känna mig ensamast i världen. Det är konstigt för jag vet att jag inte är ensam det finns alltid någon som jag kan prata med.
Jag tror att alla någon gång har känt sig så.
 
-Erika

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


RSS 2.0